دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1403 - 10:00

مرور حواشی آخرین تقابل استقلال و گل‌گهر| داد و فریاد سرمربی یونانی در راهرو‌های رختکن و صدور بیانیه در بین دو نیمه / نقش «شیتیل» در بازی رفت! +تصاویر

مرور حواشی آخرین تقابل استقلال و گل‌گهر| داد و فریاد سرمربی یونانی در راهرو‌های رختکن و صدور بیانیه در بین دو نیمه   نقش «شیتیل» در بازی رفت! +تصاویر
اعتراض تیم‌های استقلال و گل‌گهر در آخرین دیداری که داشتند با بیانیه علیه یکدیگر همراه شد.
کد خبر : 913536

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

دو تیم تا به حال ۱۰ بازی با هم برگزار کرده‌اند که استقلال ۸ و گل‌گهر یک بار برنده شده‌اند و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. آخرین دیدار دو تیم در سیرجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید که اولین تساوی آنها بود و حواشی آن به شرح زیر است:

*آرمین سهرابیان، مدافع فصل گذشته گل‌گهر سیرجان، قبل از آغاز بازی با اعضای تیم سابقش خوش و بش کرد.

مرور حواشی آخرین تقابل استقلال و گل‌گهر|

*پیش از شروع بازی در احترام به روح ملیکا محمدی، بازیکن تیم ملی بانوان که در بامداد روز بازی در سانحه تصادف جان خود را از دست داد، اعضای ۲ تیم و هواداران یک دقیقه سکوت کردند.

*حمید بوحمدان پس از خطا روی روزبه چشمی به پیام حیدری اعتراض کرد و به همین دلیل با کارت زرد داور جریمه شد.

*حیدری با نظر فرهاد مروجی کمک اول خود اعتقاد داشت سانتر کوتاه کوین یامگا به دست ابوالفضل رزاق‌پور برخورد کرده و برای استقلال پنالتی گرفت، اعلام پنالتی منجر به اعتراض شدید بازیکنان گل گهر و سرمربی یونانی این تیم شد.

*جواد نکونام در جریان این دیدار چندین بار به تیم داوری اعتراض کرد.

مرور حواشی آخرین تقابل استقلال و گل‌گهر| داد و فریاد سرمربی یونانی در راهرو‌های رختکن و صدور بیانیه در بین دو نیمه /«شیتیل» در بازی رفت هم تاثیر داشت!+تصاویر

*اعتراض‌های تند اوزونیدیس که غالباً مربی آرام و بدون حاشیه‌ای است داور را مجاب کرد تا به او کارت زرد نشان بدهد.

*در پایان نیمه اول، بازیکنان و کادرفنی گل‌گهر بار دیگر به داور بابت اعلام پنالتی معترض شدند و استقلالی‌ها در پاسخ گفتند گل این تیم آفساید بوده و ما باید به داوری معترض باشیم که این اتفاق باعث درگیری لفظی بین اعضای دو تیم شد.

*یکی از اعضای کادر گل‌گهر که سمت او مشخص نبود اعتراض شدیدی به داوری کرد که بلافاصله دیگر اعضای تیم او را به بیرون از زمین بردند.

*اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر در راهروی ورزشگاه با دیدن داور شروع به داد و بیداد کرد که سر و صدای او باعث تعجب استقلالی‌ها شده بود.

*علی سامره در نیم فصل هنوز از سمت خود استعفا نکرده بود و به عنوان سرپرست ابی پوشان فعالیت می کرد.

مرور حواشی آخرین تقابل استقلال و گل‌گهر| داد و فریاد سرمربی یونانی در راهرو‌های رختکن و صدور بیانیه در بین دو نیمه /«شیتیل» در بازی رفت هم تاثیر داشت!+تصاویر

*بین دو نیمه بازی باشگاه گل‌گهر با انتشار بیانیه‌ای به قضاوت داور بازی معترض شد، باشگاه استقلال هم پس از پایان بازی با انتشار بیانیه‌ای کنایه آمیز به حریف سیرجانی پاسخ داد و کارشناسان داوری که به سود این تیم نظر داده بودند را شیتیل بگیر خواند.

*سید مهدی سید علی کارشناس داوری به آنا گفت که گل گل‌گهر آفساید بوده و پنالتی استقلال درست بود، هادی دزفولی هم به آنا گفت که گل گل‌گهر آفساید نبوده و پنالتی به درستی برای استقلال اعلام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته